Öistä kirjoittelua

Lauantai-sunnuntai 26.-27.7.08 klo 2.55

Tapanani on ollut aina kirjoitella yöllä, yleensä aivan muuta kuin esim. tätä blogia. Yö on rauhallista aikaa, hiljaistakin etupäässä. Lähes kaikki nukkuvat. Ikäänkuin ajatuksille olisi enemmän tilaa. Tietysti se voi johtua siitä, että olen iltaihminen. Olen aina ollut, vaikka suurimman osan elämästäni olen joutunut nousemaan varhain. Kukonlaulun aikaan en ole milloinkaan ollut parhaimmillani. Onneksi työpaikoissa, joissa olen ollut, eivät monet muutkaan ole olleet parhaimmillaan aamutuimaan. Mainosalalla palaverit olivat yleensä aikaisintaan kymmeneltä, koulumaailmassa, joka myös on minulle hyvinkin tuttua kateederin molemmin puolin, aamut sujuivat rutiinilla. En muista, että missään tyopaikassani olisi varhaisina aamutunteina vilissyt ruudinkeksijöitä.

Monet kirjoittelevat tuttavani kertovat työskentelevänsä öisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sähköposti pitää laittaa, jotta linkki toimii, mutta sitä ei näytetä julkisesti.

Valitettavasti anonyyminä ei tähän blogiin voi enää kommentoida.

Jos kirjoitat kommentin Nimi/URL-osoite-vaihtoehdolla, aloita URL-linkki http://-alulla, että se toimii!

Nimi/URL-osoite on oikea vaihtoehto esimerkiksi, jos blogisi on muussa palvelussa kuin Bloggerissa.


Kiitos kommentista! Palautetta on kiva saada.